Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба на тоци - таблото не свети

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Lunov Покажи съобщение
    То става баси конспирацията.
    3 ма ел.технии които ни се познават да казват едно и също .
    Както и да е. Колата е в движение .
    Просто не знаят как да подкарат един модул от един автомобил на друг автомобил.
    Защото ако вземеш само боди или еку на волана, той няма да тръгне просто ей така с плъг и тръг.
    Ама карай. Всичко е изгоряло, защото е по-лесно.
    Да беше проявил малко добро отношение да спестиш някой друг лев. Ама с рогата напред няма да стане.
    Ама както каза - колата е в движение в крайна сметка.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • Понеже пряко се интересувам от модела да попитам, такъв тип проблеми като моторчето на волана не би ли трябвало да излязат на диагностика?


      Comment


      • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
        Понеже пряко се интересувам от модела да попитам, такъв тип проблеми като моторчето на волана не би ли трябвало да излязат на диагностика?
        Да. Но в случая проблема не е в моторчето на волана, а в неговото управление.
        Когато има механичен проблем с моторчето на волана, колата дава на контакт, ама когато натискаш бутона за старт на двигателя, то той просто не завърта.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Да. Но в случая проблема не е в моторчето на волана, а в неговото управление.
          Когато има механичен проблем с моторчето на волана, колата дава на контакт, ама когато натискаш бутона за старт на двигателя, то той просто не завърта.
          Или пали но на таблото свети Vehicle protection system
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • Кажете от какво може да се е насрала алармата?
            Един колега от форума каза да погледна пищялката да не е изгоряла.
            Има ли вариант да е от бушон или няма шанс ?
            Alfa Romeo 159 JTDm
            Alfa Romeo 155 TS

            Comment


            • Аз доколкото знам има вариант и изобщо да няма аларма, а само централно.
              Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
              Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
              JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

              Comment


              • Първоначално публикувано от iee Покажи съобщение
                Аз доколкото знам има вариант и изобщо да няма аларма, а само централно.
                ???
                Alfa Romeo 159 JTDm
                Alfa Romeo 155 TS

                Comment


                • Първоначално публикувано от Lunov Покажи съобщение
                  ???
                  Имобилайзер и толкоз - нищо пищящо. Само една ламБичка мига на шофьорската врата.
                  Или и при мен е умряла пищялката

                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                  Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                  Comment


                  • То лесно се разбира дали има аларма,горе на плафона трябва да има обемни датчици и бутон за спирането му,ако оставяш дете или куче в колата,докато е заключена.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Аз доколкото разбрах човека си е имал аларма преди това, но след интервенцията по подмяна на ел компонентите се е изгубила.


                      Comment


                      • АААААА да,ами трябва да се влзене в новия боди комп и да се активира,да се каже на бодито за коя част на света да е настройката за алармата !!!!!!
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                          Аз доколкото разбрах човека си е имал аларма преди това, но след интервенцията по подмяна на ел компонентите се е изгубила.
                          acho_ май само ти разбра ,че ако се чудя дали имам аларма нямаше да продължа темата.

                          ---------- Post added at 01:03 ---------- Previous post was at 01:00 ----------

                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          АААААА да,ами трябва да се влзене в новия боди комп и да се активира,да се каже на бодито за коя част на света да е настройката за алармата !!!!!!
                          Общо взето на "майсторчето " не му се е занимавало да прегледа какво липсва ?
                          Alfa Romeo 159 JTDm
                          Alfa Romeo 155 TS

                          Comment


                          • Много често ми се случва да репатрирам колеги поради консумация на ток (отечка). Най-лесно се хваща когато се мерва консумацията на ток 5-10мин. след като се заключи колата. Опитните жичкаджий се справят бързо

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Да. Но в случая проблема не е в моторчето на волана, а в неговото управление.
                              Когато има механичен проблем с моторчето на волана, колата дава на контакт, ама когато натискаш бутона за старт на двигателя, то той просто не завърта.
                              След като НЕ завърти, угася ли таблото (все едно нямаш акумулатор) или не - силно се интересувам, тъй като моята принцеса пак ми върти к**венски номера.

                              Накратко - последната седмица като беше студено на 2 пъти сутринта ми изписа "Vehicle protection system not available", но след това като извадих ключа и пак го вкарах, си палеше без проблем.

                              Е да ама не - тая вечер си карам, тъкмо ще спирам пред нас и колата пищи - VDC, EDC, али бали not available - също и vehicle protection system, това го изплю в движение още. Спрях, угасих я и край!
                              Вкарвам ключа, всичко си дава на контакт, както си трябва, свети като МИГ 29 преди атака, задържам съединителя долу, натискам бутона - даже не прави опит да врътне, а таблото изгасва изцяло.

                              Вадя ключа - вкарвам го - пак си дава на контакт и пак ... от 3-те най-дългия!
                              Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                              Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                              Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                              Alfa Romeo 146 ti

                              Comment


                              • Това ми прилича на лоша връзка на някоя от клемите на акумулатора или на сгънал акумулатор. Може да е и калпава връзка към шаси на мотора.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X